Pitanja i Odgovori

U ovom delu dati su odgovori na najčešće postavljena pitanja u vezi sa problemima u radu računara i tako su napisani da mogu da pomognu u rešavanju sličnih problema.
Vrlo je korisno da, pre nego što nas nazovete, prvo pokušate da pronađete rešenje na ovoj stranici. Ako imate neko pitanje ili problem, isti možete da nam pošaljete emailom i odgovor od "Podrške i Servisa" ćete dobiti u najkraćem mogućem roku.
-
HARDVERSKI PROBLEMI
-
Računar neće da se upali, kad pritisnem dugme za paljenje, ništa se ne dešava i ne čuje iz kućišta?
a) Proverite da li računar ima napajanje i jesu li kablovi za napajanje kućišta dobro priključeni.
b) Na nekim kućištima sa zadnje strane na napajanju se nalazi prekidač. Uverite se da je uključen (u poziciji označenoj sa brojem 1.
c) Ako pod a) i b) nisu rešili problem pozovite Podršku i Servis da pošalju servisnu ekipu. Verovatno je neispravno napajanje.
-
Imam komplet tastature i miša Logitech MK300, na www.logitechshop.rs online shopu piše da na njima baterija traje od 8 do 13 meseci međutim meni baterije traju najvise 20 dana, a koristim punjive baterije od 3000mAh, jel to znači da su mi uređaji neispravni?
Najverovatnije da je sa vašim kompletom sve u redu, problem je u tome što koristite punjive baterije koje i nekorišćenjem svaki dan gube kapacitet i zbog toga se isprazne tako brzo.
Naša preporuka je da koristite alkalne baterije boljih proizvođača i tada će trajati kao što piše u specifikaciji proizvođača.
Ako koristite punjive onda je najbolje da to budu baterije novije generacije koje ne gube brzo kapacitet, dobar izbor bi bile Sanyo Eneloop punjive baterije ali će i one kraće trajati od alkalnih.
-
Imam UPS APC Smart SUA1000I, baterija traje možda 2-3 minute, radio sam softversku kalibraciju baterije, ali nije pomoglo?
a) Probajte sledeće, na UPS zakačite sijalice čija ukupna snaga iznosi oko jedne trećine snage UPS-a, ostavite samo njih uključene (bez računara), isključite UPS iz struje i neka sijalice svetle dok se baterija skroz ne isprazni 2 puta (znači ispraznite, napunite, ispraznite i ponovo napunite bateriju). Posle toga probajte koliko traje baterija.
b) Ako i to ne uspe, najverovatnije morate da menjate set baterija.
-
Kad upalim računar on radi samo 10-tak sekundi, pa se ugasi?
a) U 80% slučajeva neispravno je napajanje na računaru, potrebno ga je zameniti.
b) U 15% slučajeva u pitanju je neispravna matična ploča. Potreban je servis ili zamena iste.
b) Za ostale slučajeve kontaktirajte "Podršku i servis".
-
-
SOFTVERSKI PROBLEMI
-
Kad upalim računar, redovno krene podizanje windows operativnog sistema, ali kada treba da se pojavi desktop pozadina ekran se ugasi i piše "No signal...".
a) Verovatno je podešena prevelika rezolucija na grafičkoj kartici. Resetujte računar i pritiskom na taster F8 pre pokretanja Windowsa pokrenite Boot meni, zatim izaberete "Safe mode" ili "VGA mode". Kada se Windows pokrene podesite rezoluciju na onu koja odgovara vašem monitoru. Za 17" to je najčešće 1024x768, za 19" 1280x1024 ili 1440x900 a za 22" 1600x1200.
b) Ako pod a) nije rešilo problem, onda pozovite Podršku i Servis.
-
Na računaru imam Windows XP Home ali nije legalan, čuo sam da mogu da kupim Windows 7 Home Basic GGK (Get Genuine Kit) i da njega ne moram da instaliram nego samo da zalepim nalepnicu i čuvam račun, jel to tačno?
Nije tačno. To je moglo sa Windows XP GGK verzijom windowsa, sa Windows 7 GGK je obavezna i instalacija na računar kao i zalepljena nalepnica na kućištu. Naravno i dokaz o kupovini (račun) je obavezan, s tim da datum na računu mora biti noviji od datuma kupovine računara.
-
Nemam opciju za automatsko pronalaženje drajvera za novi uređaj u device manageru, kako da je uključim?
a) Control Panel > System > Hardware > Windows Update > uključite Ask me to search Windows Update every time I connect a new device.
-
Kad pozivam preko dial up konekcije (modema) uvek mi javlja grešku "No dial tone" ?
a) Control Panel > System > Hardware > Device Manager > Modems > Desni klik na modem Properties > Modem > isključite Wait for dial tone before dialing.
-
Kontaktirajte stručan tim
Ukoliko podaci na ovoj stranici nisu rešili Vaš problem, a ni kontaktom sa našim operaterima niste rešili problem, ostaje sigurno rešenje dolaska naših servisera-saradnika do Vas i rešavanje problema na licu mesta, a sve u roku od 24h.
Strogo je zabranjeno kopiranje tekstova sa sajta www.podrskaiservis.rs i njihovo korišćenje na drugom sajtu ili u bilo kom drugom obliku. Preuzimanje i korišćenje takvog materijala u svoje svrhe bez prethodne dozvole vlasnika, krši autorska prava i zakonom je zabranjeno.